Logo
Potřebujete poradit?
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 CZK
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 CZK bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Facebook

                               

                      Galanterie Natale.cz na Firmy.cz

  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
Jak nakupovat

1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2 - Produkt se přesune do košíku.

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.

5 - Dokončete objednávku.

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Natale – Galanterie Frýdlant nad Ostravicí

Lenka Vévodová IČ: 71878173

1. Všeobecná ustanovení

1.1. Tento reklamační řád upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při reklamaci zboží, služeb a práce a provádění záručních a pozáručních oprav.

1.2. Reklamační řád se vztahuje na zboží, výrobky a služby (dále jen produkty), zakoupené ve společnosti Lenka Vévodová Natale Galanterie Frýdlant nad Ostravicí a na e-shopu www.natale.cz ( IČ: 71878173 ) a jehož reklamace je v souladu s tímto reklamačním řádem.

1.3. Základní podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení dokladu o nabytí produktu, tj. faktury nebo dodacího listu, nebo jiného platného daňového dokladu vydaného výše uvedenou společností,které slouží současně jako záruční doklad, popřípadě uvedení čísel těchto dokladů do reklamačního protokolu.

1.4. To, že byl zákazník seznámen s reklamačním řádem a záručními podmínkami stvrzuje zákazník převzetím faktury nebo dodacího listu, nebo jiného platného daňového dokladu vydaného výše uvedenou společností,

1.5. Reklamační řád v této podobě je platný pro všechny obchodní případy uzavřené v době platnosti tohoto reklamačního řádu, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky.

2. Nárok na uplatnění záruky

2.1. Kupující má právo uplatnit záruku jen na produkty, které vykazují vady, vztahuje se na ně záruka a byly zakoupeny u prodávajícího.

2.2. Kupující je povinen zajistit kontrolu produktů co nejdříve po jejich převzetí. Jestliže tak neučiní, může uplatnit nároky vad zjištěných při této prohlídce pouze tehdy, když prokáže, že tyto vady měly produkty již v době převzetí těchto produktů.

2.3. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

2.3.1. Ztrátou dokladů dle bodu 1.3.

2.3.2. Porušením ochranných či záručních pečetí a nálepek, pokud na produktech jsou.

2.3.3. Mechanickým nebo jiným poškozením produktů při používání za jiných podmínek, než pro které je produkt vyroben.

2.4. Kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, o kterých byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn nebo s přehlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, musel vědět.

2.5. Prodávající, ve smyslu platných zákonů, si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné produkty za jiné, obdobné se srovnatelnými technickými parametry.

2.6. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

2.7. Plnění záruční doby začíná dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou byl produkt v záruční opravě.

2.8. V případě výměny produktu za nový se případné další reklamace uplatňují na základě původního dodacího listu.

3. Ceník oprav

3.1. Veškeré právem uplatněné záruční opravy jsou zdarma.

3.2. V případě neoprávněné reklamace jsou zákazníkovi účtovány veškeré více náklady spojené s vyřízením reklamace (testováním produktu, posouzení znalce, doprava produktu k zákazníkovi).

3.3. U mimo záručních oprav je účtovaná cena určována dohodou.

4. Způsob vyřízení reklamace

4.1. Oprávněná reklamace na neúplnost dodávky bude řešena doplněním dodávky nebo dobropisem na nedodané zboží do 10 dnů od podání reklamace, která musí být učiněna nejpozději 2 dny po převzetí zboží zákazníkem.

4.2. Vyřízení oprávněné reklamace na vadné balení zboží bude řešeno slevou na zboží, výměnou zboží nebo dobropisem do 30 dnů od podání reklamace.

4.3. Oprávněná reklamace na vady výrobku se vztahuje pouze k popisu závady uvedené zákazníkem. Tato reklamace bude řešena opravou nebo výměnou do 30 dnů od zakoupení nebo výměnou při nedopravitelnosti produktu.

4.4. Reklamace se vyřizují výhradně ve firmě Lenka Vévodová ( IČ: 71878173 ) na adrese: Natale – Galanterie Frýdlant nad Ostravicí ul.Hlavní č.p. 308 , Frýdlant nad Ostravicí 739 11.nikoliv u zákazníka. Zboží zakoupené na našem e-shopu www.natale.cz lze zaslat na výše uvedenou adresu společně s řádné vyplněným reklamačním formulářem, který je k dipozici v sekci obchodní podmínky na našem e-shopu www.natale.cz

4.5. Veškeré informace o průběhu reklamačního řízení Vám sdělí Lenka Vévodová na tel.č. +420 776 122 971

4.6. Reklamované produkty zaslané zákazníkem na náklady Obchodu(dobírka) nebudou přijaty.

4.7. Zjistííme-li, že příčinou problémů není reklamovaný produkt, ale související zařízení, bude zákazníkovi účtována práce spojená se zjištěním tohoto stavu a nápravou tohoto stavu.

4.8. V záležitostech tímto reklamačním řádem neupravených se potom reklamace řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012, občanský zákoník.

5. Účinnost

5.1. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2020 ( pokud nebylo smluvně ujednáno jinak ) a platí do vydání nového reklamačního řádu.

E-shop

GALANTERIE

METRÁŽ

PLETENÍ A HÁČKOVÁNÍ

VYŠÍVÁNÍ

TVOŘENÍ

OSTATNÍ

 

Kde nás najdete

Galanterie natale

Hlavní 308

739 11 Frýdlant nad Ostravicí

Kontakty
Logo
Lenka Vévodová
(Po-Pá, 9-16 hod.)
Copyright ©2019 natale.cz. Textilní galanterie
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.